Technical support medewerker

Ter versterking van ons Support Office zoeken wij een technical support medewerker die graag met klanten contact maakt. Ons Support Office bestaat uit acht collega’s. Binnen het team maken wij een verschil tussen customer support medewerkers (eerstelijns support) en technical support medewerkers (tweedelijns support). Voor het team zijn wij op zoek naar een technical support medewerker.

Jouw werkzaamheden

Als technical support medewerker ben je eerstelijns aanspreekpunt voor vragen, incidenten, wensen en klachten van gebruikers van de diensten van Vancis. Jouw verantwoordelijkheid is dat de klant zich geholpen voelt. Je zal daarom ook een deel van je tijd je werkzaamheden uitvoeren op de locatie van de klant. Jouw taak is om de registratie en toewijzing van meldingen in ons ticketsysteem te krijgen. Je bewaakt de doorlooptijden van de tickets en zorgt voor een correcte afhandeling van telefoon en e-mail. Daarbij informeer je de klanten over de voortgang van de tickets. Om de klanten met de juiste informatie op de hoogte te houden, zal je ook veel contact hebben met collega’s.

Wie ben jij?

Niet alle vragen van gebruikers zijn even gemakkelijk te begrijpen of helder geformuleerd. Jij bent in staat gerichte vragen te stellen om problemen helder te krijgen. Je signaleert en herkent belangrijke informatie met als doel om oorzaken van knelpunten op te sporen. Je handelt doelmatig en stelt realistische tijdschema’s op. Op deze manier handel je vragen, incidenten en wijzigingen van gebruikers van onze dienstverlening af.

Van de technical support medewerker wordt verwacht dat hij/zij altijd op de hoogte is van voor gebruikers relevante ontwikkelingen. Beschikbare informatie moet daartoe actief nagelezen worden op relevantie voor vragen van klanten. Ook informeer je jouw collega’s over relevante ontwikkelingen. De technical support medewerker zal zijn/haar rol uitvoeren als verlengstuk van de Servicedesk binnen het Support Office. Indien er geen werkzaamheden op locatie van de klant hoeven worden uitgevoerd zal de invulling verder worden uitgevoerd vanuit de Servicedesk.

Wat vragen wij van jou?

  • Je bent probleemoplossend en vasthoudend;
  • Je hebt het vermogen om het belang van klanten te vertegenwoordigen in een dienstverlenende organisatie;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel verbaal als schriftelijk (Nederlands en Engels);
  • Je bent klantgericht en een echte teamplayer;
  • Je hebt ervaring met Windows, Apple en open source;
  • Je bent bereid om via het openbaar vervoer naar de klant te reizen;
  • Je beschikt over mbo denk- en werkniveau;
  • Rooster- en beschikbaarheidsdiensten zijn onderdeel van de functie;
  • Fulltime beschikbaar (40 uur per week).

Locatie

Amsterdam en op locatie bij de klant.

Wij bieden

Wij bieden een uitdagende baan in een leuk team. Je krijgt de kans om mee te denken en te bouwen aan oplossingen die onze dienstverlening verbreden en continue verbeteren. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden binnen Vancis en wij besteden veel aandacht aan opleidingen en certificeringen van onze medewerkers.

Salariëring is afhankelijk van expertise en ervaring. Verder kennen wij een eventuele winstuitkering van maximaal 5% van je jaarsalaris en 30 vakantiedagen. De aanstelling is in eerste instantie voor de duur van een jaar. Een verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: pdf, docx, doc.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.