HR Office medewerker (32-40 uur)

Hoe maak jij onze Vancis collega’s blij?

Door voor zo’n 80 collega’s binnen Vancis het aanspreekpunt te zijn voor hun HR vragen, hen te helpen waar nodig en daarnaast ook nog te zorgen dat we een top werkplek hebben in Almere. Hoe beter je daarin slaagt, hoe beter we binnen Vancis toegerust zijn om onze klanten blij te maken!

Als HR-Office Medewerker ben jij de spil in ons bedrijf. In deze brede en afwisselende functie houd je voor de afdeling HR de mailbox bij, zorg je dat de telefoon wordt aangenomen én regel je het bloemetje voor je jarige collega en af en toe organiseer je een event. Op het gebied van de personeelsadministratie pak jij het onderdeel salaris- en personeelsmutaties op. En verder ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoek, zorg je dat er altijd voldoende nieuwe kantoorartikelen zijn en ben je verantwoordelijk voor de inrichting en het onderhoud van ons pand.

Er is nog meer
Daarnaast ondersteun jij in het interne communicatie- en recruitmentproces om onze doelstelling om nummer 1 werkgever te worden na te streven. Je organiseert interne events en schakelt met kandidaten over het inplannen van afspraken.

De functie is tot op heden ingevuld door onze HR collega die na ruim 9 jaar met een welverdiend pensioen gaat.

Werkzaamheden die langskomen:

  • Wil iemand meer informatie over de reiskostenvergoeding? Dan verwijs je ze naar onze HR-portal (Confluence) waar alle informatie te vinden is. Confluence update je continue zodat collega’s sneller antwoorden vinden en – ook best lekker – jouw workload daalt.
  • Gaat een collega intern binnen Vancis een nieuwe functie vervullen? Tof! Jij checkt of dit juist vastgelegd is in de administratie, zodat onze collega zich daar geen zorgen over hoeft te maken. Ook zorg je ervoor dat stukken (van arbeidscontracten tot studieovereenkomsten) op tijd en compleet worden aangeleverd en vervolgens juist verwerkt worden.
  • Moet er intern een (online) event worden georganiseerd voor een bedrijfsupdate? Jij organiseert het en zorgt dat alle betrokken voorafgaand goed geïnformeerd zijn.

Genoeg te doen dus maar je staat er niet alleen voor, want je werkt samen met 3 directe collega’s en hebt veel contact met collega’s in de organisatie. Uiteraard nodigen we je van harte uit mee te denken over verbeteringen. Heb jij ideeën om HR-processen nóg slimmer te stroomlijnen of nog prettiger samen te werken? We horen het graag én maken er samen werk van!

Wie zijn wij?

Wij zijn dé Managed cloud company! Dagelijks helpen wij organisaties de kracht van cloud computing te ontdekken door het bieden van visie, strategie en natuurlijk de dagelijkse werkzaamheden. Wij leveren en beheren de volledige technologie-stack, van de (multi)cloudlaag tot uitgebreid applicatie- en datamanagement.  Dit doen we al ruim 20 jaar, met passie en overtuiging. Wij werken vanuit de overtuiging altijd vernieuwend en vooruitstrevend te zijn en te blijven.

Ons motto: “We doen het goed, of we doen het niet!”

Als Office Medewerker kom je dus terecht in een informele ICT organisatie van ongeveer 80 collega’s. De lijnen zijn kort, er heerst een ongedwongen sfeer en samen streven we naar succes. In deze functie maak je deel uit van de HR afdeling die bestaat uit een Recruiter, HR adviseur en HR manager. Het kantoor is gevestigd in een modern pand in Almere, op loopafstand van het openbaar vervoer en met voldoende parkeer mogelijkheid.

Wat wij bieden:

  • Een mooie, moderne werkplek waar je zelf nog invulling aan kan helpen geven;
  • Een uitdagende en afwisselende baan met veel ruimte voor eigen inbreng;
  • Een team aan gezellige collega’s met een gezamenlijk doel om onze professionals te ondersteunen en successen te halen;
  • Een (fulltime) baan voor een langere periode, met de ruimte voor ontwikkeling.

Wat wij vragen:

  • Minimaal mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring als HR Medewerker en met office werkzaamheden;
  • Werkervaring binnen een ICT organisatie is een sterke pré;
  • Je werkt secuur, je wordt super-enthousiast van HR uitdagingen. En zet daar dus graag je tanden in. Je houdt wel van een beetje hectiek, kunt prima organiseren en behoudt altijd het overzicht, ook als de werkdruk ineens piekt. Prioriteren gaat je soepel af, net als communiceren. Dat is belangrijk, want bij Vancis staan we als HR middenin de business en willen we collega’s persoonlijk verder helpen.

Spreekt bovenstaande je aan en ben je benieuwd of Vancis bij jou past? Neem dan contact op met Marlou de Bruijn (Recruiter) op nummer 06-29554532. Of vul het formulier hieronder in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.

Job application

  • Toegestane bestandstypen: pdf, docx, doc.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, docx, doc.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.