MANAGED SERVICES

Goed ICT-beheer en -onderhoud is cruciaal voor de continuïteit van uw bedrijfsvoering.

Publieke en private organisaties zijn onmiskenbaar afhankelijk van informatiesystemen. De interactie tussen gebruikers - en de uitwisseling van data tussen systemen en applicaties - integreren steeds meer in de dagelijkse praktijk. De ontsluiting van informatie groeit. Medewerkers, business partners en klanten verwachten altijd en overal toegang tot systemen, applicaties en informatie. Business, processen, mensen en technologie zijn één geworden.

ICT en innovatie gaan hand in hand en versnellen elkaar. Optimaal gebruikmaken van technologie en snel op veranderende marktomstandigheden inspelen bepalen het succes van menig organisatie. ICT heeft impact op elke afdeling, en op de geboden diensten en producten. ICT en de beschikbaarheid ervan is geen randvoorwaarde meer maar noodzakelijk om succesvol te kunnen zijn.

Het beschikbaar houden van informatiesystemen vanuit een professioneel datacenter draagt bij aan het garanderen van continuïteit en beschikbaarheid van informatie voor medewerkers, business partners en klanten. Het verbinden via wereldwijde netwerken en internet biedt een vrijwel onbeperkte markt.

Vancis ontzorgt u van het dagelijks beheer van uw technische informatievoorziening. Na onboarding en acceptatie voeren wij proactief beheer uit over uw systemen, applicaties en werkplekken.

MANAGED SYSTEMS

Managed Systems dienstverlening voorziet in het beheren van uw fysieke en/of virtuele server, storage, netwerk, hypervisors en operating systemen. Alle noodzakelijke operationele beheeractiviteiten worden door Vancis uitgevoerd. ICT-systemen worden 24x7 bewaakt. Op basis van een Service Level Agreement rapporteert Vancis over de kwaliteit en prestaties van de dienstverlening.

MANAGED APPLICATIONS

Managed Applications dienstverlening voorziet in het beheren van uw applicaties, databases en middleware op zowel uw eigen fysieke hardware alsmede virtuele hardware binnen de VancisCloud. Alle noodzakelijke operationele beheeractiviteiten worden door Vancis uitgevoerd. Tevens worden uw applicaties, databases en middleware 24x7 bewaakt en wordt er gelogd. Op basis van een Service Level Agreement rapporteert Vancis over de kwaliteit en prestaties van de dienstverlening

MANAGED WORKSPACE

Managed Workspace dienstverlening voorziet in het beheren van uw werkplekken, de distributie en het beheer van uw werkplekapplicaties en het ondersteunen van uw gebruikers. Alle noodzakelijke operationele beheeractiviteiten worden door Vancis uitgevoerd. Uw helpdesk en/of gebruikers worden adequaat ondersteund bij het gebruik van uw werkplekinfrastructuur en Vancis zorgt voor distributie van applicaties. Op basis van een Service Level Agreement rapporteert Vancis over de kwaliteit en prestaties van de dienstverlening.

De belangrijkste voordelen:

  • Snelheid: ook als uw gegevens bij ons zijn ondergebracht kunt u te allen tijde direct bij uw data.
  • Beschikbaarheid: de verschillende service levels bieden een beschikbaarheid van 99,98%. High availability is beschikbaar op serverniveau.
  • Veiligheid: de bedrijfskritische gegevens moeten altijd opvraagbaar en strikt vertrouwelijk blijven. Dit stelt eisen aan de storage-dienstverlening, de netwerkverbinding en de beveiliging van de data op het systeem. Door gebruik te maken van twee datacenters verzorgen wij een robuuste en beproefde redundante storageoplossing.
  • Schaalbaarheid: op ieder gewenst moment kunt u beschikken over meer (of minder) opslagruimte, zonder grote eenmalige investeringen te doen, en met minimale vertraging.

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

NEEM GERUST CONTACT OP

Vancis - Locatie Amsterdam
Gebouw Matrix III
Science Park 402
1098 XH Amsterdam

tel. +31 (0)20 560 6600
e-mail: info@vancis.nl


Vancis Servicedesk
tel. +31 (0)36 523 8080
e-mail: servicedesk@vancis.nl

 

Naam & email


Velden met een '*' zijn verplicht